Peanut Butter Reviews

Tak ani já nesmím být pozadu, a proto jsem nečekala moc dlouho a objednala jsem Nuts´n´more burákové máslo v příchuti Toffee Crunch. Pro ty, co neznají, jedná se o ořechová másla s příměsí syrovátkového izolátu z Ameriky. Samozřejmě nezůstalo pouze u tohoto pokladu a v košíku přibylo ještě pár dalších věcí, krom jiného PB2. Další americký zázrak. Je to burákové máslo v prášku se sníženým obsahem tuku. Sen, že?

Even I couldn´t be step behind, so that I haven´t waited for ages and I ordered Nuts´n´more peanut butter toffee crunch. For those, who don´t know it, these are regular nut butters enriched with whey isolate from US.  Of course it didn´t stop with this treasure and a few other stuff have been added into a list, amongst other things PB2. Another american miracle. It´s powdered lowfat peanut butter. A dream, isn´t it?

IMG_20150701_181516

Nedočkavě brousím lžičku a představuji si milióny chutí, které by mohly připodobnit tyto dva burákové hochy. Otevírám toffee crunch a moje myšlenky jsou ihned přeťaty slastnou vůní buráků a karamelu. Jsem v nebi. Krémová barva a tekutá konzistence, která je rozhodně tekutější než běžné 100% burákové máslo, mě lákají co nejrychleji zabořit lžičku. Chuť nezklamala. Burákově karamelové potěšení v ústech doplněné jemnými křupavými kousky. Velmi jemné, ne přeslazené a přesto splňující požadavky mého mlsného jazyka.

Pojďme se podívat na PB2. Uznávám, že jsem nečekala nic úžasného, ale byla jsem překvapená. Po otevření víčka jsem ucítila klasické burákové máslo, což mě přesvědčilo v tom, že koupě nebudu litovat. Pro upřesnění mám příchuť čokoláda. Avšak tu z toho tolik necítím. Co se týče konzistence, jedná se skutečně o lehký prášek, který však můžete smíchat s vodou, a tím získáte tekutou verzi. A chuť? Báječná. Jako opravdové burákové máslo. Je však výhodné z hlediska nutričních hodnot.

I´m honning the spoon impatiently and imaging millions of tastes, which could be similar to these two peanut guys. Opening toffee crunch my thoughts are immediately stopped by sensuous smell of peanuts and toffee. I am in a haeven. Creamy colour and liquid consistency, which is definitely more liquid than regular 100% peanut butter, are lurring me to dip the spoon inside as quickly as possible. The taste hasn´t failed. Peanut caramel pleasure in a mouth with a delicate crunch. Very smooth, not over-sweetened and even so complying requirements of my lickerish tongue. 

Let´s have a look on the PB2. I admit I didn´t expect anything awesome, but I was suprised. After I opened the lid I smelled a regular peanut butter, which convinced me in fact, I am not gonna regret the buy of it. To specify it I have a chocolate flavour. However I don´t recognize the scent of it so much. As for the cinsistency it´s truly a light powder, whoch you can mix with a water to get a liquid version. And the taste? Delicious. As a regular peanut butter, but macro-friendly one. 

IMG_20150701_180947

IMG_20150701_181448

Leave a Reply

