Předtréninkové povídáníčko

IMG_20150609_103809

Krásné úterý všem!

Ikdyž trochu upršené. Ale nevadí. Mně náladu zlepší jako každý den pořádný večerní trénink. O to více nyní, kdy se musím učit na zkoušky. Ale umíte si představit moje nasazení. Rozhodně do toho nebuším tak jako na tréninku 😀

Každopádně o čem jsem se dnes rozhodla povídat – o předtréninkové suplementaci. Za tu dobu, co trénuji jsem vyzkoušela již mnoho předtréninkových přípravků. A fungují. Z mých oblíbenců je to Hellgel (EXTRIFIT), Vortex (BPI), CellZoom (Amix) nebo C4 (Cellucor). Složení takových předtréninkáčů se většinou moc neliší, takže já nevidím rozdíl v tom, jak na mě působí ten či ten. Ale službu udělají. Nicméně již více než měsíc je vynechávám. Zjistila jsem totiž, že ačkoliv při tréninku výrazně pomohou, nepotřebuji je. Neříkám ale, že  se k nim později opět nevrátím.

V této době ale sázím na jiné koně. A to naprosté základní věci. Na předpřipravených směsích mi asi nejvíce začal vadit kreatin a nesmyslné zalití celého těla po něm. (Nemusím zas vypadat jako takovej namakanej řízek, no ne? 😀 )

Vím, že by mi tu spousta příznivců kreatinu teď nejraději zakroutila krkem a oponovali by mi, jaké skvělé pozitivní účinky jeho užívání má, ale pro mě je to asi jedna z nejméně potřebných doplňků.

A teď už k mňamkám, které užívám nyní. Jako první bych chtěla zmínit L-karnitin. Možná by mi tu většina začala říkat, jak zbytečná věc to je. Pro mě ne. Nejsem si sice jistá jeho vlivem na spalování, ačkoliv se po něm potím jako …. no hodně 😀 Ale já osobně se po něm cítím skvěle a domnívám se, že ačkoliv se v našem těle vyskytuje přirozeně, má jeho zvýšený přísun na buňky pozitivní dopad. Osobně jej doplňuji chromem pro zvýšení metabolických aktivit v těle. Dalším mým parťákem jsou aminokyseliny v podobě BCAA. Upřednostňuji pouze rozpustné, které následně užívám v průběhu celého tréninku. A aby se dále podpořily termogenní reakce v těle, doplním vše synefrinem a kofeinem. Všeobecně se tedy moje aktuální předtréninkovka dá shrnout jako spalovací. Nicméně pro mě spíše vykonává službu “nakopávací”. Skutečně cítím znatelný nárůst energie.

Čím podporujete své výkony vy a co váš dnes čeká? Já to teď vidím na dobrou kávu doplněnou proteinovými muffiny a návrat k nudnému právu a marketingu.

Sara ♥

Leave a Reply

