Full refeed day of eating

Jak jsem ráno na Instagramu slíbila, tak dodržím a smolím dnešní článek celého mého pátečního papání. Co se týče mého aktuálního jídelníčku, je založen hlavně na tom, že se snažím naslouchat svému tělu a jeho potřebám. Snažím se, aby co nejvíce dní v týdnu byla má strava založena na bílkovinách a vysokých tucích a sacharidy byly čerpány víceméně ze zeleniny. No a když cítím, že je to třeba, přidám na sacharidech. V takovém případě uberu na tucích. Příjem bílkovin je téměř konstantní celý týden, a to dost vysoký. Dokážu jich natlačit mnoho, že by mi kdejaký kulturista, kterému tečou hovězí nudličky už i ušima, mohl závidět. V tom se tedy musím krotit. No a jako příklad vám nastíním celý dnešní den. Je to zrovna den, kdy si dopřávám sacharidy:)

As I promised on my IG in the morning, I´m gonna do it and right now I am putting together todays post about my Friday munchies. As for my actual diet, it is based mainly on the fact, that I try to listen to my body and its needs. I try to have based my diet on proteins and fats most of the days a week and carbs to be taken mainly from veggie sources. And when I feel it is neccesary to have more carbs, I basically add on them. In that case I don´t eat too much fats. Protein intake is usually the same everyday, and it is pretty high. I can munch a lots of them, that any bodybuilder, who is overloaded with a beef, would be jealous of me. I should control this more. Anyway here is an example of my todays eating. It is right the day, when I have higher carb intake:)

Ráno začalo příjemně. Sladce … 40g ovesných vloček, téměř půlka nastrouhané cukety, kostička hořké belgické čokolády, stévie, skořice, a jahůdkový Impact whey od Myproteinu. 

Morning started awesome. In a sweet way…40g oats, almost a half of grated zucchini, a piece of a dark belgian chocolate, stevia, cinammon, and a scoop of a strawberry Impact whey from Myprotein. IMG_20150515_230032IMG_20150515_094038

Jako malá svačina postačilo 140g jahod a káva s mlékem bez láktózy. 

A 140g of straberries and a coffe with lactose free milk were enough as a small snack. IMG_20150515_225937 No a oběd dnes tvořilo sushi /150g sushi rýže, 200g lososa …

And the lunch today was a sushi /150g sushi rice, 200g salmon …

  IMG_20150515_144245

Odpoledne před tréninkem jsem si řádně dopřála. Snědla jsem 1/2 z buchty, kterou mám připravenou i na zítra ke snídani /celá je tvořena 3 bílky, 1 žloutkem, stevii, 1/2 tvarohu, odměrkou vanilkového isolátu. Dále jsem měla mléčnou rýži Muller ( skořicová light) a další ovesná kaše ze 40g vloček. Rozbít nohy na tréninku a pak si dojíst pár zbylých sushi kousků následovaných řádnou mísou zeleniny a zamraženým tvarohem mixovaným se stévii a vanilkovým isolátem. 

I spoilt myself this preworkout afternoon. I´ve had 1/2 of a sweet pastry I prepared for tomorrows breaki as well /it is made of 3 egg whites, 1 yolk, stevia, 1/2 of a quark, scoop if vanilla isolate. Then I had milk rice Muller – Zimt leicht und lecker and another 40g oatmeal. Kill them legs and then eat a few sushi leftovers followed with a big bowl of vegetable and frozen qurk mixed with stevia and vanilla isolate.

IMG_20150515_225903 IMG_20150515_225814

Have a great weekend! Sara ♥

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s