Jak to teď bude…

Již celý týden bojuji s myšlenkami, pocity, a hlavně svým tělem, které mě přestalo poslouchat. Vše však vygradovala do extrému, který moje tělo nezvládlo a donutilo mě to opravdu vážně se nad vším zamyslet. Miluji fitness, kulturistiku, zdravý životní styl. Každý sport, pokud se mu chcete věnovat naplno, má svou druhou, mnohem extrémnější stránku, kterou pozná jen ten, kdo tím projde. Nikdy by mě ani nenapadlo, že někdy přijde den, kdy se nebudu těšit na trénink. A já teď ležím pouze s prosbami, aby mi bylo zase dobře a mohla jsem se naplno věnovat tomu, co mě naplňuje. Zažívám fyzický kolaps, který se řádně podepisuje i na mé psychice, která jakoby byla rozdělena na dva tábory bojující proti sobě. Udělala jsem několik chyb, které mě teď velmi mrzí, ale čas nevrátím a musím teď přijmout porážku. Chci to všechno zase milovat, chci si užívat každou vteřinu tréninku a být zdravá. Protože co je na světě důležitější? Na jarních závodech tedy nestartuji. Nic to však nemění na mém životním stylu. Dál na sobě budu makat a věnovat se fitnessu jak jen tu půjde 🙂

Leave a Reply

