Little shape update

IMG_0891

Krásnou středu všem :*

Taky vás včera překvapil sníh jako mě? Mě to teda celkem odzbrojilo, když jsem viděla, jak se to sype. Nicméně v zápalu úklidu pracovního místa to bylo to poslední, na co jsem myslela. Opouštěla jsem totiž své relativně ne moc zahřáté místečko v kanceláři po roční praxi a můj office koutek potřeboval řádnou revizi. Ještě minulý týden bych si však nepomyslela, jak těžké bude to místo opustit. A najednou má být konec. Zavalila mě melancholická nálada a žaludeční neuróza již od noci. Uvědomila jsem si, že vše, co tam ten den udělám, bude naposledy. Jeden den jste součástí velkého celku a další den je úplný konec. Byl to zvláštní pocit a asi si teď budu nějakou dobu opět zvykat na nový režim, nebo spíš studentský nerežim 😀 A ačkoliv jsem se na nový start těšila, nebylo to loučení vůbec jednoduché. Představa, že vidím všechny své kolegy naposled, mě dohnala až k slzám. Co k slzám… byly to potoky 😀

Nicméně mě alespoň večer čekalo potěšení v podobě tréninku ramen a tricoňů. A po něm lítaly selfíčka 😀

Sara ♥

A beautiful Wednesday to all of you :*

I was very suprised by the snow yesterday. Quite shocking it was watching it throught the window after so many sunny and warm days. However it was the last thing I thought about when cleaning up my work place. Cos I was leaving mine not so warmed up office place after a one year internship and my office corner needed to be a properly revised. Even the last week I haven´t had an idea how hard it will be leaving this place. And it is supposed to over suddenly. The melancholy mood and stomach neurosis have been catching me up since night yet.  I realized, that everything I did there that day, is for the last time. You are a part of a big unit one day and it is totally over the day after. It was such a weird feeling and I´m gonna get used to a new schedule probably, or better sayin non schedule student life again. And although I was looking forward a fresh start, the goodbyes wasn´t easy at all. That idea of seeing all those colleagues fot the last time brought me to tears. Whata tears…I cried a river 😀

Nevertheless there was a pleasure waiting for me – shoulders and triceps training. And selfie time afterwards 😀

Sara ♥

IMG_0909

Leave a Reply

