Shopping and tanning

IMG_20150328_121040

Pěknou sobotu přeju!

Když jsem dneska ráno otevřela oči, tak jsem si ani nepomyslela, že bude dnešek tak produktivní. Od 4 jsem byla opět jako sůva a v noci jsem vůbec nemohla pořádně zabrat. Ranní status mého těla mluvil jasně – stupeň přejetí lokomotivou 10, připravte 5 L kávy a možná s ní i něco bude 😀

Nakonec to všechno bylo jinak. Do dvou hodin od svého velestartu jsem si dala celkem pěkný trénink zad, pak jsem se jela rychle vyvalit na Miami Beach, a pak mě čekal celodenní nákuping. A kde jsem strávila nejvíc času? V obchodě s papáním přeci :3 Ale kdo by tam mohl nechat úplně ty nejlepší konzervy lososa na světě, společně s kamarádem tuňákem, a půlkilové cottage ♥ :O Jeden z lososů hrdinsky padl již na zpáteční cestě a z kyblíčku cottage záhadně zmizelo 200g.

IMG_20150328_112408

Wish you a great Saturday!

When I opened my eyes this morning I haven´t had any idea how productive this day will be. I was like an owl since 4am and I couldn´t have got into kinda deep sleep at night. Mo bodys morning status was talking very clearly – locomotive drive over level no. 10, prepare 5 L coffee and she might function 😀

Finally it all happened differently. Till 2 hours from my masterstart I did a pretty nice back training, then I quickly got onto Miami Beach, and a whole day shopping was waitin for me. And where did I spend most of the time? In a groceries obviously :3 But who could leave the best canned salmon on the world there, together with a tuna friend, and 500g cottage cheese ♥ :O One of the salmons heroically fell down on the way back home and from the cottage bucket mysteriously dissapeared 200g.

IMG_20150328_134101 IMG_20150328_164110 IMG_20150328_191817

Leave a Reply

